četvrtak, 14. studenoga 2013.

''DJ-ING MI JE I HOBI I GUŠT!''

Počeo je kao student i zaljubljenik u radio, a sada je miljenik zagrebačke klupske scene. Čest je i gost Iskopčanog petka gdje svojom glazbenom selekcijom upotpuni ištekani doživljaj svakog glazbenika. Hrvoja ste mogli čuti u posljednjem prošlogodišnjem izdanju Iskopčanog petka sa Achromatic Attic i Irenom Žilić,  kada je puštao glazbu i prisjećao se svojih radijskih korijena.

Pričali smo sa Hrvojem Hladom o DJ sceni i poslu DJ-a u oči Brucošijade FPZG-a i 1. rođendana TV Studenta na kojem ga možete čuti.
 

FB: Hrvoje Hlad
1. Kako ti je bilo tražiti prve gaže?

U principu sam imao dosta sreće s prvim gažama jer sam nakon puštanja na Radio Studentu sletio u Take Me Out! kolektiv koji je u to vrijeme bio jako poznat, i program je imao matični klub. Program se vrtio svakog četvrtka tako da sam često bio na repertoaru. Kasnije nakon nekoliko godina booking za dj-e je što se mene tiče postao vrlo lagan jer sam stekao kontakte i prijatelje u toj branši.

2. Misliš li da je scena dovoljno raznovrsna?

Scena nije raznovrsna. Na prvi pogled čini se da je, ali uglavnom na kraju se sve svodi na isto neovisno o programu. To se događa isključivo zbog publike jer žanrovski programi propadaju. Sve je postalo komercijalno, i komercijalno je ono što se traži.


3.  Je li DJ-ing posao od kojeg se može živjeti?

U Hrvatskoj se teško živi od bilo kojeg zanimanja, pa ta tako i od "DJ-inga", ajmo samo reći da to bude dobar džeparac. Možda svega par osoba u Hrvatskoj od toga može živjeti. Svima nama je to nekako hobi i gušt od kojeg se malo dodatno zaradi.

4. Koliko je zahtjevno puštati glazbu u klubu, s obzirom na ukuse publike?


Po meni DJ-ing se svodi na dvije stvari  a) glazbena selekcija i b) psihologija. Lagano je puštati kad znate da su ljudi došli zbog određenog žanra koji vi puštate, to je onda milina, kad se radi o mashup-u onda je situacija znatno drugačija i treba promatrati i testirati publiku kako reagiraju, a za to možda imate jednu do dvije pjesme, jer inače ljudi odlaze. Tako da, ako prepoznate publiku, skužite kako će reagirati, ostatak je lagan. Meni osobno je većina gaža dosta "lagana" tj. nije zahtjevno, imam dobru publiku oko sebe i odmah je lakše i veći gušt.

Kakav zvuk ima Hrvojeva glazba i raspoloženje, poslušajte ovdje.

Razgovarala: Lucija Živković



Nema komentara:

Objavi komentar